»Brez pošasti in bogov umetnost ne more uprizoriti drame našega življenja: najgloblji trenutki umetnosti izražajo to frustracijo.«
»Čeprav je v odgovoru nekaj umetnikove zbadljive provokacije, priporočena distanca slabega pol metra gledalca zares sooči s tistimi dimenzijami slik, ki ostanejo ob večji oddaljenosti spregledane.«
»To so megličasti prehodi enega barvnega oblaka v drugega, raztegljivost ploskve v globino ali stran od nje, kontrast med nasičenostjo in sočasnim razblinjenjem vizualnega prostora, s čimer je ustvarjen vtis optične vibracije, migetanja in nenehnega gibanja slike, ki ni več 'podoba doživetja, temveč doživetje samo'.«
»Ko so Rothka sredi 50. let povprašali po idealni razdalji, s katere naj človek gleda njegova monumentalna platna, je umetnik priporočil osemnajst palcev.«
»Gre za delo, ki predstavlja obraz in je zelo ekspresivno. Je radostno, veselo. Predstavlja življenje ... To je eden tistih predmetov, ki so bili del našega življenja, našega intimnega življenja – mojega življenja z mojimi otroki.«
»Groteska življenja in smrti.«
»Ko sem že začel delati, sem ugotovil, da name podzavestno vpliva Michelangelovo stopnišče Medičejske knjižnice v Firencah. Zbuja natanko takšen občutek, kakršnega iščem sam – kot da bi bili ujeti v sobo, kjer so vsa okna in vrata zaprta, in vse, kar nam preostane, je, da tiščimo glave ob zid.«
»Vse življenje se je predajal radovednosti.«
»Zares mislim, da sem v življenju rešil marsikatero situacijo - bodisi v profesionalnem bodisi zasebnem življenju - prav s pomočjo ranljivosti.«
»Zares mislim, da sem v življenju rešil marsikatero situacijo ‒ bodisi v profesionalnem bodisi zasebnem življenju ‒ prav s pomočjo ranljivosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju